Τελευταία Νέα

Καταγγελία της ΑΣΕ σχετικά με τις πωλήσεις.

ΠΩΛΗΣΕΙΣ: Ξαναμοιράζεται η σημαδεμένη τράπουλα

Η Διοίκηση με τον κ Μανασή άλλαξε για άλλη μια φορά το οργανωτικό σχήμα και τα πρόσωπα στις τόσες Διευθύνσεις που ασχολούνται με τα εμπορικά θέματα, ίδρυσε άλλη μια θυγατρική για τις πωλήσεις.

Στο θέμα των πωλήσεων η ΟΜΕ-ΟΤΕ τα τελευταία χρόνια ήταν απλός θεατής στις αλχημείες κάθε άσχετου και ανίκανου επιτελικού και στην καλύτερη περίπτωση υιοθετούσε τις απόψεις του ΠΣΥΠ-ΟΤΕ που έβλεπετα πράγματα με τον ίδιο σχεδόν τρόπο.

Το αποτέλεσμα είναι αυτό που φαίνεται (πχ προσφορά ΟΛΠ, Υπ Γεωργίας, Δομημένη καλωδίωση) ας έχουν φαγωθεί δισεκατομμύρια, για οργάνωση, εκπαίδευση, διαφήμιση, εκθέσεις, ταξιδάκια στο εξωτερικό κλπ.

Σήμερα που λένε όλοι ότι περιμένουν τον ανταγωνισμό οι πειραματισμοί σε οργάνωση και πρόσωπα συνεχίζονται από τον κ Μανασή, που σαφώς έχει πολιτική αυτήν που έβαλε στην συνέντευξη του στο Βήμα, να τα δώσει όλα έξω στους ανταγωνιστές μας Γερμανό, One Way, INTRACOM, ALTEC.

Το θέμα των πωλήσεων έχει επιμέρους παραμέτρους που πρέπει άμεσα να ασχοληθούμε σαν Συνδικαλιστικό Κίνημα.

  • Στρατηγική πωλήσεων: Δεν υπάρχει ολοκληρωμένη στρατηγική πωλήσεων με συγκεκριμένο στόχο και σκοπό. Ο καθένας σχετικός ή μη, λεει ότι θέλει, κάνει ότι θέλει, και παρουσιάζετε στον πελάτη όπως θέλει. Πχ ΟΛΠ.
  1. Οργανωτικό: Η μια Γεν Δ/νση έγινε δυο, ξαναέγινε μια (Μανασής) και ξαναέγιναν δυο Γεν. Δ/νσεις. (Γκιτζένης, Γρυλάκης) Επιπλέον έχουμε και τις δυο θυγατρικές Clobe & Com για τους μεγάλους και υπηρεσιακούς πελάτες ενώ είναι σε εξέλιξη το “σχέδιο” της ΟΤΕ Consulting για την πρόσληψη προσωπικού με το κλασικό πια δουλεμπόριο αλλά και το νέο φρούτο με δελτίο παροχής υπηρεσιών.

    Στις επιμέρους αλλαγές ο καθένας ορίζει πωλητή ή “προϊστάμενο” των πωλητών όποιον κολλητό του θέλει με κριτήρια….. αρκεί να είναι προϊστάμενοι Διευθυντές, Γεν Δ/ντες οι κολλητοί του μηχανισμού.

  2. Τεχνική Υποστήριξη: Δεν υπάρχει πανελλαδική, αξιόπιστη και γρήγορη, ενώ κανένας δεν έχει προτείνει κάτι ολοκληρωμένο. Η Δ/νση Ιδιωτικών Τηλεφωνικών Κέντρων δεν έχει το προσωπικό που απαιτείται, χρειάζονται προσλήψεις και εσωτερική οργάνωση, ανάπτυξη της δομημένης καλωδίωσης και Data, για τον εξοπλισμό του πελάτη, ενώ η τεχνική υποστήριξη της υποδομής –εξοπλισμός ΟΤΕ- θέλει καλύτερη οργάνωση και συντονισμό.

    Οι θυγατρικές για τους μεγάλους και επιχειρησιακούς πελάτες Clobe, Com και τα Fransise τι ρόλο θα παίζουνμε την τεχνική υποστήριξη; Θα την δίνουν μαζί με τις πωλήσεις στους ιδιώτες ανταγωνιστές μα όπως λεει ο Μανασής στην συνέντευξή του στο Βήμα ή θα την δίνουν με τον δικό τους τρόπο του Outsourcing οι επιμέρους Δ/νσεις στους κολλητούς της ΙΝΤΡΑΚΟΜ και ΑΛΤΕΚ; Τα παραδείγματα της Τράπεζας Πειραιώς, Υπ. Γεωργίας είναι η αρχή.

  3. Κίνητρα Πωλήσεων: Διαλύσανε ότι στοιχειωδώς δούλευε στον οργανισμό, δημιουργώντας διαλυτικές τάσεις σ’ όλους τους εργαζόμενους διοικητικούς, τεχνικούς, οικονομικούς, σε Αθήνα και Επαρχία, γιατί φτιάχτηκαν και εφαρμόσθηκαν από ανθρώπους που δεν είχαν μεγάλη σχέση με πωλήσεις, που δεν ήξεραν την πιάτσα και τον ανταγωνισμό.
  4. Προμήθειες: Έγιναν με περίεργους τρόπους από μη ειδικούς στο κάθε αντικείμενο γιατί δεν υπάρχουν κανόνες που προέρχονται από κάποια στρατηγική. Ο καθένας παραγγέλνει ότι θέλει, κάνει συμφωνίες σαν μεγάλος μάνατζερ αντιδρώντας σε κάθε είδους οργανωμένη σύμβαση πλαίσιο πχ Υλικά δομημένης καλωδίωσης

Σ’ όλα τα παραπάνω υπάρχει μπάχαλο με το ΣΚ θεατή. Δεν είναι δυνατόν εμείς οι εργαζόμενοι να κοιτάμε απαθείς τον Μανασή να δίνει το έργο μας και τις θέσεις εργασίας μας σε πωλήσεις και τεχνική υποστήριξη στους ανταγωνιστές μας

Για την καλύτερη οργάνωση, έστω και τώρα (στο και πέντε), προτείνουμε να υπάρχει μόνιμη επιτροπή της ΟΜΕ-ΟΤΕ για τις πωλήσεις, που θα εξετάζει τα ζητήματα που προκύπτουν και θα έχει θέση στα παρακάτω.

  • Συγκεκριμένη στρατηγική πωλήσεων.
  • Μία Γεν. Δ/νση πωλήσεων.
  • Οργάνωση της τεχνικής υποστήριξης πανελλαδικά.
  • Κατάργηση των κινήτρων πώλησης. Μέχρι όμως να καταργηθούν, δίκαιη ανακατανομή τους.
  • Στελέχωση με εσωτερική προκήρυξη από το μόνιμο προσωπικό για πωλήσεις και τεχνική υποστήριξη.
  • Προμήθειες με κανόνες και όρους για το συμφέρον του ΟΤΕ και των εργαζομένων, από ανθρώπους που ξέρουν την αγορά και τα επιμέρους αντικείμενα.
  • Θυγατρικές για τους μεγάλους και επιχειρησιακούς πελάτες, ναι ή όχι.
  1. Εργολαβίες και outsourcing, για ISDN, ηλεκτρονικό εμπόριο, τεχνική υποστήριξη πχ Τράπεζα Πειραιώς, Υπ Γεωργίαςναι ή όχι.
  2. Frinsize, ναι ή όχι
  3. Πρόσληψη μόνιμου προσωπικού ναι ή όχι;
Print Friendly, PDF & Email
EMAIL NEWSLETTER

Εγγραφείτε στα ενημερωτικά δελτία μας για να ενημερώνεστε άμεσα για ότι σας αφορά.